Subject: C-129/26
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 30 Jul 2026 17:47:38 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2026/142-2
Kohtuasja number: C-129/26
Staadium: M��rus(ed), otsus
M�rks�nad: kohtu s�ltumatus ja erapooletus; kohtunike ametisse nimetamise 
menetlus; kohtuotsus; m�isted ?s�ltumatu, erapooletu ja seaduse alusel 
moodustatud kohus?; otsuse �iguslik siduvus; perekonnaseisutunnistustele 
tehtud kannete muutmine; soovahetus; �igus t�husale �iguskaitsevahendile
�iguslikud vormid: ELL artikkel 19; EL p�hi�iguste harta artikkel 47
Kommentaarid: Eelotsusetaotluse esitanud kohus loobus taotlusest.

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8658

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium